Luv Crusade??

Voor ek begin met die topic wil ek darem net vir almal se hoop dat julle ‘n wonderlike feesseisoen gehad het en baie voorspoed en sterkte vir die nuwe jaar.

Ek ry vanoggend kampus toe en ek sien ‘n poster wat ‘n ‘Luv Crusade’ adverteer. Nou dis seker weer een of ander youth bash met klomp awesome bands en ‘n oulike boodskappie of so. Die bedoeling is ook seker heel goedhartig en met ‘n doel.

Wat my gepla het was die naam van die bymekaarkoms. Baie van my buddies sal my nog lank mock oor wat ek nou gaan sê, maar genade ‘Luv Crusade’ is darem maar ‘n vreeslike paradoks. Ek dink ek kan met veiligheid sê dat die Christene liewer wil vergeet van destyds se kruistogte. Dit was alles behalwe vreedsaam en liefdevol. Ek dink nie die knights het van dorp to dorp gereis om ‘n vriendlike chat te hê met die inwoners wat in hulle oë ongelowig was nie. Dit was wreed en geweldadig en duisende mense het gesterf ‘in die naam van God’.

Ons aanbid ‘n God van liefde. Soos een van my mede teologie studente gereeld se: Liefde wen! Hy is ‘n barmhartige, liefdevolle, maar tog regverdige God. Die dinge wat ons al gedoen het in Sy naam is skokwekkend en gaan oor alles behalwe verhoudings en liefde.

Ek lees nou die dag ‘n opskrif in ‘n koerant: ‘Haiti: Island of the damned’ en ek lees van al die terroriste aanvalle alweer en hoe die mense probeer uitfigure wie is skuldig en wie moet blameer word en gestraf word. Ons is so vinnig om te oordeel en regsprake te lewer, dat ons partykeer heeltemal vergeet waaroor ons geloof regtig gaan. Om liefde te leef en om moeite te doen om verhoudings te bou EN te hou is glad nie maklik nie, maar ons kan probeer en weer probeer en weer. Jesus het nie op ons opgegee nie, in teen deel Hy’s nogsteeds tot vandag toe besig met elkeen van ons.

So ja soos ek gesê het, ek dink nie ons moet almal op ‘n Luv Crusade gaan en probeer om ons geloof, worship, boodskappe, ens. op ons medemens af te dwing nie. Ons is eintlik glad nie so righteous soos wat ons dink nie, en ons is alleenlik wie ons is deur genade. Wees jouself, vriendelik en liefdevol.

LIEFDE WEN!!

Explore posts in the same categories: jeug, Musiek

One Comment op “Luv Crusade??”

  1. tiaan Says:

    Ja…as ons tog net by meer mense daai idee kon vestig! Maar aan die anderkant het die hippies en die 60’s mos ook al deur die hele “make love, not war” ding gegaan, so wat moet ons nou daarmee maak? 😉 ek is deurmekaar…! Hehe!


Lewer kommentaar

